چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی

سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی

چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی

در بسیاری از موارد ، عفونت ادراری می تواند به انواع احساسات ناراحت کننده که تا به بدن ما بد می شود ، البته، از جمله نارسایی کلیه . چه تر است، همانطور که می دانیم ، کلیه ها واقع در پشت شکم خود را مسئول فیلتر کردن مواد زائد از خون شما و همچنین ترویج و کمک به حفظ دیگر فرایندهای زیستی هستند. همانطور که اندام ظریف، کلیه می تواند عملکرد را برای هر تعداد از دلایل ، از جمله یک عفونت درمان نشده ادراری را متوقف کند. خب، چرا عفونت ادراری باعث نارسایی کلیه به راحتی ؟ برای یافتن جواب با دقت ما را دنبال کنید.

به عنوان یک عضو است که مسئول یک سری از آثار ، کلیه به بدن ما بسیار مهم است ، به ویژه برای تولید ادرار . همراه با مثانه، حالب و مجرای خروجی مثانه، کلیه ها سیستم ادراری را تشکیل می دهند . وقتی که هر بخشی از دستگاه ادراری التهاب یا تحریک شده است، آن است که به عفونت ادراری نامیده می شود. این معمولا در مجرای ادرار شروع می شود ، لوله از طریق آن ادرار از بدن بیان می شود، سفر به مثانه و در نهایت می تواند راه خود را به کلیه ها می شود. عفونت کلیه ، و یا پیلونفریت، به عنوان بدترین نوع از عفونت های دستگاه ادراری و به طور کلی نیاز به درمان و مدت زمان ریکاوری بیشتر از دیگران است.

البته ، به طور کلی ، عفونت ادراری بی خطر و به راحتی تحت درمان است . با این حال، عفونت های درمان نشده ادراری اغلب به پیلونفریت به راحتی به نوبه خود است که التهاب کلیه ها اگر بیماران دقیق نیست ، به عنوان یک نتیجه ، تضعیف کلیه ها به چند درجه است.

در یک کلام، نارسایی کلیه ناشی از عفونت های دستگاه ادراری بسیار جدی است ، بیماران باید توجه بیشتری به آن پرداخت. برخی از اقدامات خوب برای کمک به جلوگیری از به طور موثر عفونت های دستگاه ادراری وجود دارد ، لطفا به همه آنها به درمان روزانه خود را.

1 . تمیز و خشک نگه دارید بخش خصوصی شما

2 . همیشه جلوی پاک کردن به عقب پس از اجابت مزاج برای جلوگیری از گسترش باکتری ها از مدفوع خود را در مجرای خروجی مثانه شما

3 . هرگز ادرار خود را نگه دارید و همیشه در اسرع وقت شما احساس انگیزش به ادرار کردن به

با این حال، با این حال، اگر شما هنوز هم قرارداد عفونت دستگاه ادراری ، لطفا به درمان بلافاصله و پزشکان خود را در مرحله اول، البته، شما همچنین می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال به طور مستقیم، ما در اینجا برای مشاوره خود را تمام زمان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا عفونت دستگاه ادراری (UTI) علل نارسایی کلیه به راحتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.